Osobní schůzky jsou možné v našem ateliéru na adrese Palackého 718/9 110 00 Praha 1 pouze po telefonické domluvě (775 873 129) v pracovních dnech po-pá 9:00-17:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

Záruční a reklamační podmínky

Záruční doba

Na všechny šperky poskytujeme záruku 24 měsíců. Tato doba začíná běžet převzetím doručeného zboží. V případě opravy zboží v záruční době se záruka prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Pokud dojde v záruční době k výměně zboží za nové, začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Záruční list nahrazuje doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace

Dlouhodobým cílem společnosti TIAMI s.r.o. je spokojenost našich zákazníků. Pokud se v průběhu záruční doby objeví vada, máte právo zakoupený šperk reklamovat. Postupujte prosím tímto způsobem:

  • Kontaktujte nás telefonicky (+420 775 873 129) v čase Po–Pá 9.00–17.00 nebo e-mailem: eshop@tiami.cz
  • Zašlete nám reklamované zboží na naši adresu: Tiami s.r.o, Palackého 718/9, Nové Město, 110 00 Praha 1
  • Pokud to lze, pošlete nám kopii dokladu o prodeji
  • Součásti zásilky by měl být i průvodní dopis se stručným popisem vady

Za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit

Reklamaci nelze uplatnit, pokud dojde k trvalému poškození šperku, nadměrnému opotřebení nebo ke zkrácení životnosti vlivem nedodržování níže uvedených pokynů:

  • Šperk není možné jakkoliv mechanicky namáhat
  • Používat v nevhodných podmínkách (chemické prostředí)
  • Neodborně upravovat
  • Využívat na úpravu šperku jiného zlatníka, než je námi doporučen

Adresa a kontakt pro uplatnění reklamace

Tiami, s.r.o, Palackého 718/9, Nové Město, 110 00 Praha 1

Email: eshop@tiami.cz
Tel: +420 775 873 129
 

O přijetí reklamace vás budeme informovat nejpozději do 2 pracovních dní od převzetí zboží na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě vám vyměníme zboží za nové nebo vám vrátíme peníze dle vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem formou zápisu v reklamačním protokolu. 
Pokud bude reklamace uznána, budou vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.